چاپ کردن این صفحه
توصیه بایننس به ایرانیان ، دارایی خود را از بایننس خارج کنید!
15 نوامبر 2018 مگ مانی
(1 رای)

توصیه بایننس به ایرانیان ، دارایی خود را از بایننس خارج کنید!

بایننس ، دومین صرافی بزرگ دنیا در مارکت کریپتو کارنسی ، به آخرین کاربران ایرانی خود هشدار داده که نظر به اینکه این صرافی تمایل دارد تا در معاملات بین المللی باقی بماند ، همه دارایی خود را از این اکسچنج بیرون آورند.

"اگر شما اکانت و حسابی در بایننس دارید و قرار است که در جریان این تحریم ها قرار بگیرید ، لطفا در اولین فرصت ممکن دارایی خود را از صرافی بایننس خارج کنید"

متن فوق ایمیلی بود که از بایننس به دست کاربران ایرانی رسیده است ( گزارش شده از منابع محلی)

سپهر محمدی ، ریاست وابسته به بلاک چین ایران میگوید که این ایمیل ها درست بعد از تحریم های اصلاح شده آمریکا به دست کاربران ایرانی رسیده است. شمار این ایمیل ها به سرعت در حال افزایش است.

طی فرآیند مشتریت را بشناس یا Know Your Costumer بایننس در حال مسدود کردن حساب تمام ایرانیانی بود که برای بایننس پاسپورت ایرانی خود را فرستاده بودند.

تریدرهای قاطع ایرانی همچنین میگویند که Malta-Based نیز به ایرانیانی که با IP ایران به این صرافی متصل هستند هشداری مبنی بر بیرون آوردن دارایی خود از این صرافی داده بوده است.

(در صورت تمایل به متصل شدن به این صرافی ها بدون آی پی ایران ، مقاله vps را در اینجا مطالعه کنید)

نیما دهقان ، محقق یک پروژه بلاک چین در ایران میگوید :"ایرانیان پیش از این نیز واقعا قادر به اعتماد کردن به صرافی کریپتوکارنسی نبودند و این چیز تازه ای نیست"

دهقان همچنین خاطرنشان شد که بعد از همه این جنجال ها ، بیت کوین و گردهمایی های بیت کوین در ایران همگی دست به دست هم میدهند تا یک شبکه محلی کریپتو و یک بیزنس محلی و درون سازمانی را در ایران تشکیل دهند.

دهقان: "ما درواقع همین الان هم گروه های تلگرامی یا واتساپی داریم که در مارکت کریپتوکارنسی فعالیت میکنند، همچنین گروه هایی که شخصا اجازه این را به افراد میدهند تا کریپتوهای خود را چنج و مبادله کنند، صرفا مردم باید به یکدیگر اعتماد کنند."

(یک نمونه کانال تلگرامی نکست مانی رادر اینجا ببینید)

این گارد گرفتن بایننس دقیقا مصادف شده است با زمانی که ایرانیان قصد دارند تا یک کریپتوی جدید را مشابه Venzuela's Petro معرفی کنند.

 

ترجمه از تیم نکست مانی

منبع خبر را در اینجا ببینید.


خواندن 2676 دفعه آخرین ویرایش در جمعه, 25 آبان 1397 09:32

2 نظرها

  • Aly Chiman ارسال شده توسط Aly Chiman چهارشنبه, 30 آبان 1397 11:27

    Hello there,

    My name is Aly and I would like to know if you would have any interest to have your website here at magmoney.ir promoted as a resource on our blog alychidesign.com ?

    We are in the midst of updating our broken link resources to include current and up to date resources for our readers. Our resource links are manually approved allowing us to mark a link as a do-follow link as well
    .
    If you may be interested please in being included as a resource on our blog, please let me know.

    Thanks,
    Aly

    پیوند نظر
  • محمدرضا ارسال شده توسط محمدرضا جمعه, 25 آبان 1397 09:50

    لطفا خبر را با منبع ذکر کنید
    به عنوان مثال متن ایمیلی که در خبر اعلام شده میتواند بصورت کپی ضمیمه شود

    پیوند نظر