بیت کوین و اتریوم خود را برای کار امروز در اختیار KAMBO قراردهید

بیت کوین و اتریوم خود را برای کار امروز در اختیار KAMBO قراردهید
12 سپتامبر 2018 مگ مانی
(1 رای)

بیت کوین و اتریوم خود را برای کار امروز در اختیار KAMBO قراردهید

اگر تا کنون آرزو داشتید که بتوانید از سرمایه گذاری روی سبد ارزرمز نگاری خود مستقیما بدون نیاز به فروش آن و از دست دادن هر گونه افزایش بالقوه سود بیشتری کسب کنید، Kambo پاسخ شما به مشکلات شما است.

این هفته شرکت Kambo اکو سیستمی پرداخت وام را برای اشخاصی که می توانند از بیت کوین و اتریوم به عنوان وثیقه استفاده کنند، شبیه سیستم های تأمین وام مسکن که خانه به عنوان وثیقه قرارداده می شود، راه اندازی کرده است.   

بهترین بخش این سیستم ثبت نام آسان است،  مانند تکمیل یک پرسشنامه و ارائه اسناد و مدارک لازم برای انجام عملیات. پس از ثبت نام کافی است ارزهای رمزنگاری خود را به کیف مخصوص KAMBO  (جایی که ارزها در حسابهای واسط صرافی هایی که کامبو با آن همکاری کرده اند، سپرده گذاری می شود) انتقال دهید. سپس شما برای بدون نیاز به بررسی اعتبار و سوء پیشینه برای دریافت وام اقدام می نمایید.

سود این وام ها برای دوره های کوتاه مدت 14% می باشد که بصورت فیات یا ارز رمزنگاری شده قابل پرداخت است. این وام ها شامل هیچ هزینه مخفی مانند کارمزدکارشناسی و... نمی باشند همچنین جریمه تأخیر به این وام ها تعلق نمی گیرد و زمان پرداخت اقساط مهم نیست، وام گیرنده در هر زمان امکان پرداخت اقساط را دارد.کمترین میزان وام 1000 دلار و بیشترین میزان بسته به نوع وام گیرنده و میزان درخواستی می تواند تا 500 هزار دلار افزایش یابد.   

پلت فرم کامبو برای سرمایه گذاران بلند مدت ارزهای رمزنگاری شده که به دنبال تنوع ارزها و کسب درآمد از دارایی های (ارزهای خود) خود هستند، دلالان علاقه مند به بالا بردن سرمایه سبد ارزها هستند، به سرمایه گذاران کوتاه مدت که به دنبال به حداقل رساندن مالیات بر سود سرمایه خود هستند ایده آل است. همچنین کامبو یک گزینه مناسب برای شرکت های استار آپ که توانایی عرضه ICO را دارند و در عین حال برای پرداخت هزینه های عملیاتی خود نیازمند ارزهای فیات هستند نیز کاربرد دارد.

بر خلاف بسیاری از استارت آپ های بلاک چینی جدید، کامبو دارای یک محصول در حال کار (فعال) (همراه با یک برنامه iOS). این زیر ساخت توسط گروه هلدینگ GK Group  که مالک مستقیم شرکت های MyKredit  و GKFX  که توسط انجمن اعتباری سنجی FCA  تایید شده اند، طراحی و تنظیم شده است.

سرمایه خود را بدست آورید بدون فروش سرمایه گذاری های مورد علاقتان

 

هلدینگ  GK Group از زمان تأسیس آن در سال 2010، موفقیت های فوق العادهای به دست آورده و به یک شرکت فن آوری مالی در سطح جهانی با دفاتر کاری در بیش از 18 کشور و بیش از 1000 کارمند تبدیل شده است. هلدینگ  GK Group در ضمینه وام دهی رشد فزاینده ای داشته و از سال 2015 بیش از 29،000 وام پرداخت کرده است.

Kambo قصد دارد تا دانش فنی و مهارت های مدیریت تیم خود را در افزایش اعطای وام به کار گیرد. از آنجا که Kambo از بدو تأسیس بخشی از یک گروه تکنولوژی مالی بوده است، در آینده نیازی به سرمایه گذاری خارجی یا جمع آوری کمک های مالی نخواهد داشت و برنامه ای برای عرضه ICO نخواهد داشت.

 

منتظر چی هستی؟ به کامبو بپیوندید، و به دارایی های خود اجازه دهید امروز به شما کمک کند.

 


خواندن 1682 دفعه آخرین ویرایش در جمعه, 23 شهریور 1397 12:32

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
Rate this post:
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

نکست مانی

نکست مانی، بستری برای پیشرفت در حوزه کریپتوکارنسی، محیطی برای ثبت آگهی رایگان کریپتو، قطعات و .... خود و همچنین صفحه اجتماعی کریپتوکارنسی 

نکست مانی

اشتراک در خبرنامه

نگران نباشید. ما از اسپم کردن متنفریم. هر زمان که بخواهید می توانید انصراف دهید!

مگ مانی در شبکه های اجتماعی