مدیرعامل ریپل: منتظر اخبار مثبت از XRP باشید

مدیرعامل ریپل: منتظر اخبار مثبت از XRP باشید
06 دسامبر 2018 مگ مانی
(1 رای)

مدیرعامل ریپل: منتظر اخبار مثبت از XRP باشید

برد گارلینگوس، مدیرعامل ریپل اظهار داشت که پلتفرم xRapid می‌تواند تا انتهای سال جاری میلادی توسط بانک‌های بزرگ استفاده شود. در اوایل سال جاری، گارلینگوس درباره آینده ریپل صحبت کرد و به این اشاره داشت که چگونه شرکت‌های مختلف شروع به پذیرش خدمات و محصولات در حال توسعه این شرکت خواهند کرد.

طرفداران ارزهای دیجیتال و ریپل سال ۲۰۱۸ را به امید شروع روند صعودی سپری کردند اما با با روند قیمتی تماماً منفی در طول این سال مواجه شدند. بیشتر ارزهای دیجیتال و به تبع آن بازار بیش از ۵۰ درصد ارزش خود را از دست داد و تا به امروز قادر به بازیابی نبوده است.

به دلیل اینکه محصول xRapid ساخته ریپل از ارز دیجیتال XRP استفاده می‌کند، جامعه ارزهای دیجیتال انتظار دارد ارزش ریپل در طول زمان افزایش یافته و در آینده رکودهای جدید قیمتی ثبت کند. و این‌ موجب ایجاد توقعات مثبتی درباره سرنوشت ریپل و XRP شده است.

اینکه ریپل در سال جاری بیشترین قیمت جدیدی (ATH) را ثبت کند، بسیار نامحتمل است. این موضوع درباره دیگر ارزهای دیجیتال نیز صدق می‌کند. انتظار نمی‌رود که بیشتر آن‌ها در هفته‌های آتی رکودهای جدیدی را رقم بزنند.

اوایل سال جاری گارلینگوس در این باره اذعان داشت:

تا اواخر سال جاری، اطمینان دارم که بانک‌های بزرگ از پلتفرم xRapid به عنوان یک ابزار نقدینگی استفاده خواهند کرد. اواخر سال آتی قطعاً به پذیرش این پلتفرم در مقیاس‌های بزرگتر امید خواهم داشت.

مدیرعامل ریپل: منتظر اخبار خوب از XRP و xRapid باشید

وجود چندین بانک که از پلتفرم xRapid استفاده می‌کنند، اتفاق مثبتی برای بازار ارزهای دیجیتال، ریپل و XRP تلقی می‌شود. ارز دیجیتال ریپل به عنوان یک ابزار فراهم‌کننده نقدینگی عمل کرده و سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان بیشتری برای استفاده از آن خواهند بود. هرچند دیدگاه گارلینگوس درباره این پلتفرم و رشد و گسترش آن در بازار بسیار مثبت به نظر می‌رسد، اما تاکنون هیچ بانکی به طور رسمی از آن استفاده از آن را اعلام نکرده است. هرچند نشانه‌هایی وجود دارد که فرضیه آمادگی مشتریان برای استفاده از این جایگزین را تقویت می‌کند.

اسامی موسساتی که توسط ریپل تایید شده‌اند شامل ویامریکاس، کوالیکس، آی‌دی‌تی و مرکوری‌اف‌اکس است. با استناد به گارلینگوس دست‌کم یکی از این موسسات تا انتهای سال میلادی از xRapid استفاده خواهد کرد. همانطور که برخی تحلیلگران نیز به آن اشاره کرده‌اند، نظر این موسسات نسبت به پلتفرم xRapid بسیار مثبت بوده است.

نیکولاس پالاکیوس، مدیر ارشد مالی کوالیکس اشاره داشت که ریپل شرکتی است که قادر به تأمین نقدینگی با استفاده از XRP و انجام پرداخت‌های بین مرزی در تنها چند ثانیه است. علاوه‌بر‌این پاول دویر، به عنوان مدیرعامل و موسس ویامریکاس متذکر شد که دارایی‌های دیجیتالی مانند XRP، نقش اساسی در آینده پرداخت‌های بین مرزی ایفا خواهد کرد.

در لیست نظرات مثبت درباره ریپل نام اشخاص و موسسات دیگری نیز دیده می‌شود. به گفته ریپل، این محصول امکان انجام تراکنش‌ با کارمزدی ۴۰ الی ۷۰ درصد کمتر و همچنین اجرا و نشست آن را در کمتر از ۱۰ دقیقه فراهم می‌کند.

همچنین ۴ صرافی مختلف ارزهای دیجیتال با هدف فراهم کردن استخرهای نقدینگی برای xRapid، در حال فعالیت با ارز دیجیتال XRP هستند. این مجموعه شامل صرافی‌های بیترکس، بیتسو، Coins.ph و SBIVC می‌شوند که به ترتیب با دلار آمریکا، پزوس مکزیک، پزو فیلیپین و ین ژاپن کار می‌کنند. با این اوصاف می‌توان انتظار داشت که تراکنش‌های پلتفرم پرداختی xRapid میان این دالان‌های معاملاتی صورت پذیرد.

امکان استفاده از xRapid برای ویامریکاس در آینده نزدیک محتمل به نظر می‌رسد، چرا که زیرساخت ضروری برای ارسال و دریافت وجه را بین برخی از مسیرهای ذکر شده داراست.شرکت دیگری که می‌تواند پلتفرم پرداخت ریپل را پیاده‌سازی کند، اپراتور ارتباطات راه دور IDT است. آن‌ها xRapid را برای انقلاب بزرگی که جهت کمک به مردم برای دسترسی به حساب‌های بانکی می‌دانند، استفاده خواهند کرد.

مدیرعامل ریپل: منتظر اخبار خوب از XRP و xRapid باشید

آن‌ها در این باره اظهار داشتند:

سرویس پرچمدار خرده‌فروشی ارتباطات از راه‌دور IDT، همان Boss Revelution است. این سرویس به مهاجرین و افراد طرد شده از سیستم بانکی کمک می‌کند تا به طور راحت و مقرون‌به‌صرفه با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و منابع خود را سرتاسر جهان به اشتراک بگذارند. سرویس Boss Revolution مجموعه‌ای از خدمات پرداخت و مخابراتی است.

این شرکت همچنین خدماتی برای انتقال سرمایه از مکزیک و فیلیپین معرفی کرده است. به دلیل هزینه صرف شده برای هر تراکنش، احتمال اینکه آن‌ها از محصولات xRapid استفاده کنند، کم است.

هرچند هیچ بانک بزرگ یا موسسه مالی که شروع به استفاده از xRapid کرده باشد، وجود ندارد اما می‌توان مشاهده کرد که برخی شرکت‌ها آماده پذیرش خدمات ارائه شده توسط ریپل هستند. در زمان نگارش این خبر، ریپل دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار با قیمت ۰.۳۴ دلار و حجم بازار ۱۴ میلیارد دلار است. اگر چندین شرکت مختلف قصد استفاده از ریپل را داشته باشند، تأثیر بسیار مثبتی بر روی آن و دیگر ارزهای دیجیتال می‌تواند داشته باشد.


خواندن 2143 دفعه

نظرات (2)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

ریپل حکم اسب تروا در دنیای ازاد کریپتو داره
واقعا این رئیس سرمایه دارش چقدر رو داره که با وجود تمرکز ریپل (برعکس کریپتو های واقعی که تمام فلسفه وجودی شون از بین بردن تمرکز و ساختن دنیایی خارج بازی بانک های جهانی) بازم میگه ریپل رمز ارزه
بع...

ریپل حکم اسب تروا در دنیای ازاد کریپتو داره
واقعا این رئیس سرمایه دارش چقدر رو داره که با وجود تمرکز ریپل (برعکس کریپتو های واقعی که تمام فلسفه وجودی شون از بین بردن تمرکز و ساختن دنیایی خارج بازی بانک های جهانی) بازم میگه ریپل رمز ارزه
بعدم این همه بانک قرار بیان پشتش خوب معلوم از خودشون میدونن
یا رئیس صندوق بین‌المللی پول خانم کریستین لاگارد میاد میگه بانک های مرکزی دنیا باید به سمت ایجاد رمز ارز خودشون برند بابا کریپتو امده از شر شما خلاص مون کنه که هر جا هر دولتی کم میاره دستگاه کپی شو روشن میکنه گر گر از جیب ملت پول بدون پشتوانه چاپ میکنه
نه دوستان پشت بیت کوین و کریپتو های واقعی خالی نکنید بگذارید چرخه ثروت با فراگیر شدن بیت کوین دوباره این بار از درون ملت ها باز تولید بشه تا یک بار دیگه این بار روی زمین بیت کوین( با ایجاد جهانی ازاد در کریپتو) مثل نیل آرمسترانگ به ما بگه
(این گامی کوچک برای یک انسان و جهشی بزرگ برای بشریت است.)

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

ریپل جز ارزهاییه که پشتوانه خیلی قویی داره و نسبت به خیلی از ارزهای رقیب افت کمتری و سال 2018 داشته
قطعاخبرهای مثبت و قراردادهای اجرایی اون هم باعث رشد بهتری نسبت به دیگر ارزهای معتبر بشه

پیشنهاد میکنم حتمن بخشی از سبد سرمایتون رو به ریپل...

ریپل جز ارزهاییه که پشتوانه خیلی قویی داره و نسبت به خیلی از ارزهای رقیب افت کمتری و سال 2018 داشته
قطعاخبرهای مثبت و قراردادهای اجرایی اون هم باعث رشد بهتری نسبت به دیگر ارزهای معتبر بشه

پیشنهاد میکنم حتمن بخشی از سبد سرمایتون رو به ریپل اختصاص بدین

ادامه مطلب
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
Rate this post:
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

نکست مانی

نکست مانی، بستری برای پیشرفت در حوزه کریپتوکارنسی، محیطی برای ثبت آگهی رایگان کریپتو، قطعات و .... خود و همچنین صفحه اجتماعی کریپتوکارنسی 

نکست مانی

اشتراک در خبرنامه

نگران نباشید. ما از اسپم کردن متنفریم. هر زمان که بخواهید می توانید انصراف دهید!

مگ مانی در شبکه های اجتماعی