خبر اعلام بازنگری در کاربردهای بیت کوین توسط SEC

خبر اعلام بازنگری در کاربردهای بیت کوین توسط SEC
10 اکتبر 2018 سید دانیال موسوی
(0 رای‌ها)

خبر اعلام بازنگری در کاربردهای بیت کوین توسط SEC

کمیسیون اوراق بهادار و صرافی‌ ها (SEC) دوره‌ای زمانی را برای مرور تغییرات قوانین پیشنهادشده مرتبط با مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی برای فهرست بندی و خرید و فروش بیت کوین های (BTC)  مختلف و مبادلات معامله شده (ETF)، مشخص نمود.

مدت مرور بر 9 ETF مختلف اثر گذاشت که توسط سه متقاضی مختلف، بر طبق اسناد تکمیل شده توسط SEC در 4 اکتبر، پیشنهاد شده بود.

اصلاحات جدید بر BTC و ETF ارسال شده توسط ProShares پیرو مبادلات معامله شده بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE) با  NYSE Arca، اثر گذاشته است. دیگر برنامه های تحت تاثیر 5 برنامه بعدی پیشنهادشده ETF برای Direxion است، و همچنین برای فهرست بندی در NYSE Arca و دو طرح پیشنهادی برای GraniteShares برای فهرست بندی در CBOE.

SEC در خواست «هر حزب یا دیگر افراد» را مطرح کرد تا بیانیه ای را در حمایت یا رد ETF پیشنهادشده بیت کوین در 5 نوامبر، اعاده کند.

تنظیم کننده مشخص کرد که دستورات پیشین آن که با نارضایتی تغییرات قانون پیشنهاد شده برای هر سه طرح پیشنهادی متقاضیان همراه بود تا زمان بررسی کمیسیون اثرپذیر باقی خواهد ماند.

در اطلاعیه ای جداگانه، SEC اصلاحاتی را برای روشنگری‌ها و تغییراتی خاص تبیین کرد که توسط GraniteShares  با توجه به مدل های عملکردی پیشنهاد شده اش، قرار داده شده بود.

مطابق گزارش های اواخر آگوست، SEC مرور انتخابش را برای رد 9 ETF پیشنهادشده، تنها یک روز بعد از آنکه باعث نارضایتی آنها شده بود، پیش گرفت. تنظیم کننده پی برده بود که محصولات مطابق با الزامات بخش اوراق بهادار نیست. الزاماتی که توسط بخش اوراق بهادار، خصوصا الزامی که قوانین صرافی های اوراق بهادار ملی طراحی کرد تا از کلاهبرداری و اقداماتی از قبیل جعل جلوگیری کند.


خواندن 1385 دفعه

نظرات (1)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

واقعا این ترجمه ارزش منتشر کردن داره... اصلا قابل فهم نیست این نوع ترجمه

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
Rate this post:
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

نکست مانی

نکست مانی، بستری برای پیشرفت در حوزه کریپتوکارنسی، محیطی برای ثبت آگهی رایگان کریپتو، قطعات و .... خود و همچنین صفحه اجتماعی کریپتوکارنسی 

نکست مانی

اشتراک در خبرنامه

نگران نباشید. ما از اسپم کردن متنفریم. هر زمان که بخواهید می توانید انصراف دهید!

مگ مانی در شبکه های اجتماعی