اخباری که باعث پامپ قیمت ریپل شده است

اخباری که باعث پامپ قیمت ریپل شده است
20 سپتامبر 2018 مگ مانی
(0 رای‌ها)

اخباری که باعث پامپ قیمت ریپل شده است

در پی رشد دوبرابری قیمت ریپل ، اخبار و قرائن همگی به سود XRP ، ریپل برنامه های طولانی مدت دارد.

شرکت ارزی و کریپتوکارنسی ریپل برنامه های بزرگی ریخته است که تایید شدن این برنامه ها توسط خبرگذاری های بزرگ نظیر  CNBC پیش از عملی شدن این برنامه ها سبب رشد دوبرابری قیمت این ارز شده است.

گفته میشود که با به عمل نشستن این تصمیم ها نیز این رشد ادامه خواهد یافت و این رشد به سادگی متوقف نخواهد شد.

ولی به سرمایه داران توصیه میشود که حد ضرر خود را نیز حفظ کرده و در سود پیشروی کنند . توصیه های بیشتر و تحلیل ها آینده نگرانه را در کانال نکست مانی بخوانید (@nextmoney) در ادامه به دو خبری که بسیار سر و صدا کرده است اشاره خواهیم کرد.

1. تماشای استریم، ازین پس با چاشنی پرداختی جدید ، XRP!

تولیدکنندگان محتوا ازین پس میتوانند دریافتی خود را به ریپل داشته باشند. فرض کنید یک تماشا کننده استریم آنلاین (STREAM : Streaming Transport for the Real time Exchange of Assets and Messages ) از یوتیوب یا توییچ باید ماهی 5 دلار هزینه عضویت خود را بپردازد

ازین پس پرداخت با xrp ریپپل نیز یکی از گزینه ها و امکانات پرداختی خواهد بود. همچنین تولیدکنندگان محتوا نیز میتوانند این حق الزحمه را در ارز ریپل دریافت کنند، یا اگر علاقه ای نداشته باشند و پرداخت دلاری را ترجیح دهند، کویل (CTOی سابق ریپپل) میتواند ارز را برای خود برداشته و قیمت معادل دلاری را از طریق اهدا (donate) به آنها دهد (م. یک ضعف، دونیت نسبت به پرداخت معمول از ارزش اقتصادی کمتری برخودار است)

طبیعتا با به میان آمدن امکانات پرداختی ریپل، پای این ارز به معاملات روزمره مردم عادی نیز باز میشود و این اتفاق به معنای بیشتر رد و بدل شدن این ارز و بالا رفتن ارزش آن است.

این جریان پرداختی بر اساس پروتکل interledger (ساخته و پرداخته شده توسط THOMAS) کار میکند. یعنی چه؟ یعنی برای انجام هر گونه معامله، صندوق به یک جریان ثابت از پرداخت های کوچک پرداخت می شود .

در مقایسه، این کار به طور مشابه با TCP سنتی و معتبر اینترنت انجام می شود

اگرچه فعلا این سیستم پرداختی در حالت آزمایشی بتا قرار دارد ولی تولیدکنندگان محتوایی که مورد تایید ریپپل باشند هم اکنون میتوانند پرداخت با ریپل را در دستور کار خود قرار دهند.

وقتی به اعلان خبر فوق نگاه میکنیم اولین چیزی که به ذهن ما می رسد این است که چرا ریپل باید چنین فرصت خوبی برای رشد بی نظیر ارزش یعنی XRP را محدود به محتوای آنلاین و مدیا کند؟

بهتر است به خاطر داشته باشیم که ریپل چگونه برای راه اندازی خدمات پرداخت الکترونیکی یا کریپتو سرویسی مثل این سرویس برنامه ریزی کرده است. با نظر به پروتکل انتخاب شده یعنی ILP همه چیز روشن میشود. استفاده از چنین پروتکل گستره و سازمان یافته ای حاکی از برنامه ریزهای بزرگتر است. اینترنت ارزش ها یا internet of values میتواند هدف درخوری باشد. همه این متد ها به XRP کمک میکند تا بیشتر به عنوان یک روش پرداخت معمول به چشم بیاید و درکل این به معنای رشد برای قیمت ریپل خواهد بود، حتی بیشتر از رشد اخیر.

2.از مکزیک تا فیلیپین ، ریپل تحویل بگیرید!

به گزارش CNBC هیئت مدیره شرکت ریپل خبر از برنامه های گسترده شدن بیش از پیش وسعت امکانات مبادلاتی ریپل میدهد.

"I am very confident that in the next one month or so you will see some good news coming in where we launch the product live in production."

من بسیار مطمئن هستم که در حدود زمانی ماه آتی خبرهای بسیار خوبی خواهید شنید ، به محض رونمایی از محصول جدید (م. منظور XRipple ) "

سارباهی همچنین یادآور شد که رویکرد رگولاتورها به رمزنگاری ارزها از روایت "بلاک چین خوبه ، کریپتو بد" تغییر کرده است تا رویکرد نسبت به ارزهای دیجیتال و مزایای ارز رمزنگاری شده را بیشتر کند

- به عنوان بخشی از یک راه حل xRapid برای ساخت اکوسیستم سالم مبادلات دارایی های دیجیتال 

Ripple با سه مبادله رمزنگاری - Bittrex مبتنی بر دلار.، Bitso مکزیک و Coins.Ph فیلیپین همکاری کرده است . این همکاری جدید xRapid را برای حرکت بین XRP، دلار آمریکا، پزوی مکزیک و پزو فیلیپین بسیار روان کرده است.

شرکت کنندگان گزارش کردند که پس انداز معامله 40 تا 70 درصد است. علاوه بر صرفه جويي در هزينه ها، طرفين به بهبود سرعت معامله اشاره كردند - از حدود 2-3 روز تا "فقط دو دقيقه"

 

 

 


خواندن 2010 دفعه آخرین ویرایش در جمعه, 30 شهریور 1397 22:47

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
Rate this post:
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

نکست مانی

نکست مانی، بستری برای پیشرفت در حوزه کریپتوکارنسی، محیطی برای ثبت آگهی رایگان کریپتو، قطعات و .... خود و همچنین صفحه اجتماعی کریپتوکارنسی 

نکست مانی

اشتراک در خبرنامه

نگران نباشید. ما از اسپم کردن متنفریم. هر زمان که بخواهید می توانید انصراف دهید!

مگ مانی در شبکه های اجتماعی