کاهش ارزش دلار امریکا پس از سخنرانی ترامپ ادامه دارد، اکنون تمرکزها به سمت ECB میرود

کاهش ارزش دلار امریکا پس از سخنرانی ترامپ ادامه دارد، اکنون تمرکزها به سمت ECB میرود
28 جولای 2018
(0 رای‌ها)

کاهش ارزش دلار امریکا پس از سخنرانی ترامپ ادامه دارد، اکنون تمرکزها به سمت ECB میرود

پس از سخنرانی ترامپ در خصوص قدرتمند سازی ارزش پول ملی، دلار همچنان تحت فشار باقی مانده.پیش از آنکه شرکتهای بزرگ هفته ای پر درآمد را تجربه کنند، ارزش بازار سهام سقوط کرد.

 

علی رغم تردیدهایی که در خصوص کوتاه مدت بودن تاثیر سخنرانی ترامپ بر روی قیمت ها وجود دارد، این سخنرانی درست به موقع انجام شد، تا اجازه ندهد شاخص افزایش رشد قیمت دلار به بالاترین حد آن در سال گذشته برسد. علاوه بر واکنش مستقیم بازار ارز ،بازدهی این منحنی صاف برای خزانه داری امریکا منفعت خاصی در پی ندارد.

این امر میتواند برای بازار به خصوص مدیریت اقتصادی خبر خوبی یاشد زیرا تا حدی عدم اطمینان در خصوص جنگ های تجاری را کاهش میدهد.

علی رغم کاهش ارزش دلار در نیمه ی دوم هفته ی گذشته، کنفرانس جاری ECB که قرار است روزسه­شنبه برگزار شود شانس برانگیختن رقابت در بازار ارز به سمت بازار نزولی یا بازار صعودی را خواهدداشت.

پس از سخنان ریاست ECB در جلسه­ی قبلی، ارزش یورو به  2.5% کاهش یافته و میزان ارزش جفت ارز یورو/دلار به مقدار 12 ماه پیش آن نزول کرد. با این حال این­بار بیشتر این احتمال میرود که ، در سناریویی که قصد متعادل کردن نظرات را دارد، سخنان Draghi تاثیر خاصی روی بازار نداشته باشد و یا آن را مثبت کند، علی الخصوص پس از انتقادات وسیع عنوان گردید توسط رئیس جمهور امریکا در خصوص فشار گسترده ای که از سمت اروپا وچین بر روی دلار وارد میکنند .

تضعیف دلار همچنین به طلا، نفت و بازار مبادلات چین کمک کرد تا برخی حمایت ها از هفته ی گذشته را امتحان کنند. همچنین اخباری که در روز جمعه در خصوص کاهش میزان حفاری گزارش گردید به نرخ نفت کمک  نمود.در نتیجه ی این اخبار، مبادلات برنت به بالای $73 در هر بشکه رسید که در مقابل کمترین نرخ آن در هفته ی گذشته که 71.30 بود افزایش نشان داد.


خواندن 1672 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 18 مرداد 1397 00:37

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
Rate this post:
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید

نکست مانی

نکست مانی، بستری برای پیشرفت در حوزه کریپتوکارنسی، محیطی برای ثبت آگهی رایگان کریپتو، قطعات و .... خود و همچنین صفحه اجتماعی کریپتوکارنسی 

نکست مانی

اشتراک در خبرنامه

نگران نباشید. ما از اسپم کردن متنفریم. هر زمان که بخواهید می توانید انصراف دهید!

مگ مانی در شبکه های اجتماعی